»Najsplošnejše pravilo, ki še vedno drži, je: če je nekaj preveč lepo, da bi bilo res, potem verjetno ni res.«
»Vedno preverite spletno stran, kontaktne podatke in starost domene. Če nekaj deluje preveč dobro, da bi bilo resnično, je verjetno res prevara.«
»To je zelo preprosta prevara.«
»Ljudi zadržujejo proti njihovi volji in jih silijo v prevare.«
»Če je prelepo, da bi bilo res, verjetno ni res.«
»Res sem pričakoval, da bomo odkrili več prevar, in se nismo zavedali, koliko varovalk je dejansko v sistemu za preprečevanje prevar.«
»Žrtvam tovrstnih prevar svetujemo, naj zberejo vso razpoložljivo dokumentacijo in se za prijavo čim prej obrnejo na najbližjo policijsko enoto ter svojo banko.«
»Žrtvam tovrstnih prevar svetujemo, naj zberejo vso razpoložljivo dokumentacijo in se za prijavo čim prej obrnejo na najbližjo policijsko enoto ter svojo banko.«
»Vas zanima, ali je vaša spletna simpatija resnično iskrena ali le del prevare, ki vas bo stala več tisoč evrov?«
»Najsplošnejše pravilo, ki še vedno drži, je: če je nekaj preveč lepo, da bi bilo res, potem verjetno ni res.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju